- საშინაო დავალებები - არჩეული პროექტების მიმოხილავა(ჩვენმა ჯგუფმა მომიიხილა პროექტი ,,ვირტუალური ელჩი");
- ჯგუფების მიერ არჩეული საპროექტე იდეების განხილვა(კავშირი ყოველდღიურობასთან, ტექნოლოგიებთან ინტეგრირება, პროექტის სცენარი);
- ჩვენმა ჯგუფმა აირჩია პროექტი: ,,ქართული ღვინო", რომელიც ჩავთვალეთ, რომ რამდენიმე საგანში გადის ესგ-თი გათვალისწინებულ შედეგზე
ჩვენი ჯგუფი მუშაობის დროს - მოვნიშნეთ ჩვენი 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები, რომლებსაც ჩვენი პროექტის შედეგად გამოიმუშავენ მოსწავლეები;
- ვიმუშავეთ ესგ-ის იმ სტანდარტზე, რომლის შედეგზეც გადის ჩვენი პროექტი;
- ჯგუფის წევრებმა ჩამოვაყალიბეთ ჩვენ მიერ არჩეული პროექტის მიზნები და ტრენერთან ერთად ვიმსჯელეთ სააზროვნო უნარების რომელ დონეზე გადის პროექტის კონკრეტული მიზნები;
ჩვენი ჯგუფის პროექტ ,,ქართული ღვინის" მიზნების პრეზენტაცია |
- ჩამოვაყალიბეთ ჩვენი პროექტების სასწავლო გეგმის განმსაზღვრელი ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი შეკითხვები
ზოგადი
|
თემატური
|
შინაარსობრივი
|
დაახასიათეთ საქართველოს კლიმატი
|
რა კლიმატური პირობებია საჭირო მევენახეობისთვის?
|
რა კლიმატური პირობები განსაზღვრავს ყურძნის შაქრიანობას?
|
რა იცით ქრისტიანული რელიგიის შესახებ?
|
რა როლი აქვს ვაზს საქართველოს გაქრისტიანებაში?
|
რა გზა გაიარა ნინომ ვაზის ჯვრით ხელში?
|
იმსჯელეთ თანამედროვე მეღვინეობის პრობლემებზე საქართველოში
|
რა ღონისძიებებს ატარებს სახელმწიფო მევენახეობის დარგის ასაღორძინებლად?
|
გამოსახე დიაგრამით ბოლო 5 წლის ყურძნის მოსავლოანობა.
|
რა იცით ღვინის დამუშავების ტექნოლოგიებზე?
|
რა და რა სახის ღვინოები არსებობს?
|
ჩვენი ჯგუფი ტრენინგის შემდეგ საშინაო დავალებაზე მუშაობის დროს |
სიღრმისეულად ჩავწვდით პროექტის აგების ეტაპებს!!!
No comments:
Post a Comment